Telefonsvarerbesked
Mangler du en god telefonsvarerbesked?
Din virksomhed er sikkert klar over vigtigheden af at facaden er flot og indbydende, og at firmabilerne er rene og pæne.
Men hvordan lyder det, når man ringer til virksomheden?
En telefonsvarerbesked er firmaets stemme, og er derfor - også udenfor åbningstiden - meget vigtig.
KOMO finder den helt rette stemme til velkomsthilsen, telefonsystemet, telefonsvareren, omstillingen og viderestillingen.
Vi har over 80 danske stemmer og mange udenlandske, så vi kan helt sikkert hjælpe med at få telefonen til at blive første led i den gode kunderejse.
Nogle af vores speakere kan levere på flere sprog, for eksempel dansk og engelsk.
Hvad koster en telefonsvarerbesked?
Det afhænger selvfølgelig af stemmevalg, men det er faktisk ikke ret dyrt at få en professionel stemme på sit telefonanlæg.
Første lydfil koster kr. XXX,- og de efterfølgende speaks i samme produktionsomgang koster kr. XXX,- pr. stk.
Skal du bruge mere end 10 filer på en gang giver vi gerne et godt samlet tilbud.
Vi leverer i alle formater, så filerne nemt kan bruges uden besvær med konvertering. Tjek evt. med din udbyder for at få de helt rigtige formater. Vi undersøger det også gerne for Jer.
Indsæt Eksempler
******************
Forslag til tekster
Velkomst uden for åbningstid – forslag 1:
”Velkommen hos _______________________.
Du har ringet udenfor vores telefon/åbningstid som er: __________________________________
I mellemtiden er du velkommen til at kontakte os på mailadressen __________________, eller indtale en besked
efter tonen.
Tak for dit opkald.”
Velkomst uden for åbningstid – forslag 2:
”Du har ringet til ______________________, men desværre udenfor vores telefon/åbningstid.
Vi træffes ______________________________________
Du er velkommen til at prøve igen indenfor vores åbningstid. Du kan også sende os en mail på_________________,
eller indtale en besked efter tonen.
Tak for dit opkald.”
Velkomst indenfor åbningstid – forslag:
”Velkommen hos _______________________.
Du vil nu blive stillet om til første ledige medarbejder.
Vent venligst”
Velkomst indenfor åbningstid ved travlhed/ventetid – forslag:
”Velkommen hos _______________________.
Vi har mange telefonopkald lige nu og har derfor lidt ventetid.
Du vil blive stillet om til første ledige medarbejder.
Vent venligst”
Velkomst med omstilling – forslag:
”Velkommen hos _______________________.
Du har nu følgende ___ muligheder:
Tryk 1 for _______
Tryk 2 for _______
Tryk 3 for _______
Tryk 4 for _______
Velkomst ferie – forslag:
”Velkommen hos _______________________.
Vi holder ferielukket, men glæder os til at betjene dig igen fra mandag, den _______
I mellemtiden er du velkommen til at kontakte os på mailadressen __________________, eller indtale en besked
efter tonen.
Tak for dit opkald.”